Nytt i väskan!

Nu tänkte jag snabb uppdatera om mina nya grejer.

Denna bytte jag till mig av min syster, en blush från MUS färg SAND
High tech lightern ville jag inte fota då vi delade på den, alltså Åsa fyllde en burk med halva och jag tog denna.



Ögonskuggor vi bytte, äääälskar diva och sibiria. Speciellt tillsammans!
Har även tappat Diva i golvet... :( men tur bara så lite for!
Den vita är enbart bra att ha, en svart och vit är ju i princip "bas" och kan hjälpa vilken sminkning som helst!


Denna fick jag i julklapp av min syster, haha tanken på att vi båda ger varandra smink!
Hon vet hur mycket jag älskar twilight så detta är en av twilight paletterna smokey eye.
Sen fick man en masvara och en kajal penna.



Nya läppstift de första är märket Wet N Wild.
Och de två andra är från Dollar Store, for real! Var tvungen testa dom och dom har riktigt bra pigment, nu ser ena jätte wierd ut. Men den till vänster är iallafall ljus brun! Såååå snyggt!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0