Inspiration

Jäääklar vilket sminksug jag fick, sådär tvärt kl 3 på natten.
Men jag vill göra något mer dramatisk, typ push the limits! Fattar ni?

Jag får ofta sminka och jag älskar det lika mycket varje gång för jag får utvecklas och lära mig mer varje gång, sen får jag alltid se hur glada folk blir av det JAG gjort. Jag blir alldeles varm av lycka.

Men jag vill att någon ska sitta så jag får lära mig mer, prova sådant jag inte själv gjort. Hur ska jag annars lära mig?
Så vem vill, när som helst sitta modell? Vi kan möjligen fixa fotograf om så önskas, bara jag får göra större sminkningar!
Åååh som jag längtar!

/Anna

(samtliga bilder är från Google, förutom de två sista. Det är mina)

Jag är långt ifrån såhär duktig, men träning ger färdighet och som jag vill öva! Jag ska bli såhär duktig, en dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0