Hår!

Ooh så jag längtar till en massa nu.
Beställde löshår igår, bara sådär från ingenstans fick jag för mig det. Så ska sätta i det på fredag och sen är det julafton, på söndag får jag även umgås med mina älskade hjärtan. Catrin och Erika.
Så då blir det sminkningar här i bloggen.
Har redan kommit på sminket till nyår och det ska jag göra nästan vecka så ni får se!

Igår bytte jag även till mig två ögonskuggor av min syster, har köpt massa nytt som jag inte visat här men fixar det när ja kommer hem till lägenheten!
Har även bilder på sminkningar som jag ska lägga upp.
Så kul!! :D tycker jag iallafall!

Men.. Vad händer på nyår för alla?
Vad finns det för planer? Går ni på krogen eller kör ni hemmafest? Eller en lugn nyårsafton med nära och kära?
Inte nog med det, vad kör ni på för smink? Kläder?
Matchar ni dom eller kör ni enkelt svart klänning med starkt smink?
Nyårsafton 2009, jag valde att vara nykter och chaufför då. Eftersom min Mamma dog 22 kändes det inte lämpligt.
Umgicks med underbart folk som fick mig på andra tankar och hade super trevligt.
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0